Давайте відкинемо амбіції і перейдемо суто до назви цієї теми.
Провів досить тривалі тестові випробування нового (будемо називати його "2017") блоку Сергія (касети завантажував важкими книгами).
Які враження? Блок працює чітко, без ніяких перебоїв і глюків, як і попередній варіант ("2016"). До позитивних змін слід віднести перш за все наявність ручного режиму роботи медогонки, а також відсутність світлодіодів гальмування та реверсу, які як і раніше успішно замінює дисплей. Тепер менше блималок і моргалок на панелі. Гніздо запобіжника відтепер на боковій панелі, відпала потреба при заміні його (не міняв ще жодного разу) знімати кришку блока.
Що слід покращити або змінити? Сповільнено темп набору швидкості при тих самих значеннях, що і в попередньому варіанті блоку
S, (вкотре пропоную замінити на
А) до досягнення визначеної низької швидкості (
L). Для Г-108 це не дуже прийнятно. Якщо ж не змінювати цей параметр, то тоді слід ввести режим
Sr (пропоную
An) і в хордіальний варіант. Це дасть можливість налаштувати інтенсивніший розгін, а перехід від низької до високої швидкості дещо розтягти. Слід дещо збільшити паузу між зміною напрямку обертання ротора при автоматичному режимі (в одному з положень ротор не встигає зупинитися), тому ще слід підкоригувати інтенсивність гальмування при різних напрямках обертання (зараз темпи гальмування зліва-направо і справа-наліво різні).
Це суто мої думки
![IMHO](images/smilies/imho.gif)
, які можуть не збігатися з думками автора розробки. В цілому ж враження лише позитивні.
![Зачет!](images/smilies/ok.gif)
А для вдосконалення немає меж. То ж право приймати рішення за Сергієм. Успіхів та добра всім!