Показать сообщение отдельно
Старый 01.06.2017, 07:59   #566
Немолодий
Бывалый
 
Аватар для Немолодий
 
Регистрация: 06.04.2011
Пчелостаж: 37
Пчелосемей: 50
Ульи: павильйон, українська рамка
Адрес: Україна, Полтавська область
Возраст: 75
Сообщений: 2,889
Сказал(а) спасибо: 1,999
Поблагодарили 5,145 раз(а) в 986 сообщениях
Сказал (а) "Не согласен!": 59
Сказали "Не согласен!" 15 раз(а) в 13 сообщениях
Файловый архив: 1
Закачек: 0
Вес репутации: 820
Немолодий имеет неукоснительную репутациюНемолодий имеет неукоснительную репутациюНемолодий имеет неукоснительную репутациюНемолодий имеет неукоснительную репутациюНемолодий имеет неукоснительную репутациюНемолодий имеет неукоснительную репутациюНемолодий имеет неукоснительную репутациюНемолодий имеет неукоснительную репутациюНемолодий имеет неукоснительную репутациюНемолодий имеет неукоснительную репутациюНемолодий имеет неукоснительную репутацию
По умолчанию Re: Управление эл. приводом для медогонки на MEGA8 своими руками...

Давайте відкинемо амбіції і перейдемо суто до назви цієї теми.
Провів досить тривалі тестові випробування нового (будемо називати його "2017") блоку Сергія (касети завантажував важкими книгами).
Які враження? Блок працює чітко, без ніяких перебоїв і глюків, як і попередній варіант ("2016"). До позитивних змін слід віднести перш за все наявність ручного режиму роботи медогонки, а також відсутність світлодіодів гальмування та реверсу, які як і раніше успішно замінює дисплей. Тепер менше блималок і моргалок на панелі. Гніздо запобіжника відтепер на боковій панелі, відпала потреба при заміні його (не міняв ще жодного разу) знімати кришку блока.
Що слід покращити або змінити? Сповільнено темп набору швидкості при тих самих значеннях, що і в попередньому варіанті блоку S, (вкотре пропоную замінити на А) до досягнення визначеної низької швидкості (L). Для Г-108 це не дуже прийнятно. Якщо ж не змінювати цей параметр, то тоді слід ввести режим Sr (пропоную An) і в хордіальний варіант. Це дасть можливість налаштувати інтенсивніший розгін, а перехід від низької до високої швидкості дещо розтягти. Слід дещо збільшити паузу між зміною напрямку обертання ротора при автоматичному режимі (в одному з положень ротор не встигає зупинитися), тому ще слід підкоригувати інтенсивність гальмування при різних напрямках обертання (зараз темпи гальмування зліва-направо і справа-наліво різні).
Це суто мої думки , які можуть не збігатися з думками автора розробки. В цілому ж враження лише позитивні. А для вдосконалення немає меж. То ж право приймати рішення за Сергієм. Успіхів та добра всім!
__________________
Спілкуюсь мовою своєї країни!

Последний раз редактировалось Немолодий; 01.06.2017 в 08:03.
Немолодий вне форума   Ответить с цитированием
5 пользователя(ей) сказали cпасибо:
Bee_Keeper (01.06.2017), EW3DS (01.06.2017), Urik (01.06.2017), вэн (01.06.2017), спасатель 101 (01.06.2017)