Показать сообщение отдельно
Старый 15.08.2013, 21:00   #91
gvf
Бывалый
 
Аватар для gvf
 
Регистрация: 07.08.2011
Пчелостаж: >1
Пчелосемей: 10+
Ульи: Корпусні
Адрес: УКРАЇНА, Чернігівщина
Возраст: 68
Сообщений: 789
Сказал(а) спасибо: 390
Поблагодарили 1,285 раз(а) в 333 сообщениях
Сказал (а) "Не согласен!": 13
Сказали "Не согласен!" 21 раз(а) в 17 сообщениях
Файловый архив: 11
Закачек: 0
Вес репутации: 328
gvf имеет неукоснительную репутациюgvf имеет неукоснительную репутациюgvf имеет неукоснительную репутациюgvf имеет неукоснительную репутациюgvf имеет неукоснительную репутациюgvf имеет неукоснительную репутациюgvf имеет неукоснительную репутациюgvf имеет неукоснительную репутациюgvf имеет неукоснительную репутациюgvf имеет неукоснительную репутациюgvf имеет неукоснительную репутацию
По умолчанию Re: Притирка корпусов на наждачке

Цитата:
Сообщение от верес Посмотреть сообщение
теж питання - ориаінальна струбцина, як з нею працювати.
якщо така "висока точність з'єднання під 45*, то для чого притискна плита?
Також цікавить чи робили на вус корпуса під 300 рамку.
Добавлено через 22 минуты
vоdоlеj, 90* отимаємо, але по чому будете виставляти з'єднання, по носочку чи по п'ятці? Довжини прирізки будуть же неоднакові! І деж тоді супер точність?
Р.S. Чи познаходимо свої шапки ...(після бурних овацій)
Кут 45 градуси нiяким чином на плоскоснiсть корпуса не впливаэ, вiн задаэ тiльки геометрiю квадрата. На плоскостнiсть впливаэ тiльки вертикальний рiз косоi площини.
ymi, а при стягуваннi ременя, квадрат не деформуэться? Я б в середину прикрутив якiсь бруски. А про первинну фiксацiю клеэм я зразу здогадався бо шурупи бiльше всього дають напруженостi пiд час ixнього затягування.
gvf вне форума   Ответить с цитированием