Цитата:
Сообщение от верес
мабуть є потреба навести ясність. І з терміном "вентиляція", замінивши його на "повітрообмін
|
Всеж таки якщо є рух повітря то вважаю це всеж вентиляція і завдяки їй і вконується повітрообмін.
Цитата:
Сообщение от верес
Збільшення маси ж після проварювання, до 40%, (залежить від технології), а не зменшення, як тут повідомляли.
|
Я тако вважаю що головне зрозуміти сам процес.. Я згадую як пропитували лаком електродвигуни для трамваїв. Ротор та якір окремо без підшипників розігрівали до 150 градусів приблизно поті поміщали в камеру в верхню частину ємності а в нижній частині був лак. Потім з ємності-камери відкачували повітря (робили вакуум. Далі ємність перевертали і деталі двигуна ставали затопленими в лак. Далі відкривали клапан і запускали повітря і вже під тиском якого лак заходив глубоко в усі щілини та тріщини.
Думаю що тут є про шо подумати і якось змінити технологію "проварення" дерева в парафіні чи в воску.
Нагрівання виробу перед втопленням звільняє його пори від води. А от про вакуум треба подумати