Цитата:
Сообщение от Игорь_Харьков
Якщо ніякої змови не має, то чого ж би експортер-лідер дзвонив би до Вас с питанням , навіщо Ви провокуєте ріст цін? То виходить постійно йде таки моніторинг ціни на мед в конкурентів і якщо ціна починає відхилятися в невигідну сторону, то можливо таки подзвонити та надавити(якщо маєте для цьго важелі впливу) на дуже ретивого конкурента?
|
Моніторинг внутрішнього і зовнішнього ринку йде постійно, але давити на конкурента (як?) немає необхідності, якщо він малий (в 100 разів) і працює на іншому ринку (фасований мед на Білорусь). Якщо хоче, нехай купує дорожче і втрачає прибуток.
З іншого боку, великий експортер торгується з великим покупцем-імпортером, а той йому каже, що у нього вже є пропозиції на 1-2 фури по низькій ціні, а у Вас, великої ефективної фірми ціна чомусь вища. Звичайно, великий експортер пояснює, що у малого немає своєї лабораторії, немає досвіду в оформленні документів, немає надійності...
Тому, як кажуть: вовк собаку не боїться, але не любить, як вона гавкає!